Profesjonalny chip tunning

Jest to modyfikacja polegająca na zmianie oprogramowania w komputerze sterującym silnikiem na program optymalnie wykorzystujący konstrukcyjne możliwości jednostki napędowej. Taka zmiana wykorzystuje jedynie rezerwy mocy pozostawione prze producenta,  nie wpływa na jego szybsze zużywanie się, jest całkiem bezpieczne.

Chiptunning daje dużo korzyści. Podnosi moc i moment obrotowy oraz zdecydowanie zwiększa elastyczność jednostki napędowe. Tak więc jazda samochodem staje się bardziej przyjemna, a przede wszystkim bezpieczniejsza. Ze względu na większa moc czas wyprzedzania znacznie się skraca. jedną z ważniejszych zalet chiptunningu jest obniżenie kosztów eksploatacji samochodu. Dzieki modyfikacji przy takim samym stylu jazdy silnik spala od 0,5 do 1 litra paliwa mniej. Modyfikacja jest dostępna w trzech opcjach. 

  • chiptunning optymalny - modyfikacja komputera podnosząca moc i moment obrotowy o 25%, w całym zakresie obrotów (nie nadwyręża jednostki napędowej, przy odpowiednim stylu jazdy, zmniejsza spalanie) POLECANA!
  • chiptunning mocny - modyfikacja komputera podnosząca moc i moment obrotowy o 35%, w całym zakresie obrotów
  • chiptunig eko - modyfikacja komputera poprawiająca elastyczność silnika na niskich obrotach, mająca znacznie zmniejszyć zużycie paliwa. Wzrost mocy i momentu obrotowego o 15%, zmniejszenie zużycia paliwa od 0,5 do 1 litra.

Dawki startowe/rozruchowe

Zamiana dawek startowych ma za zadanie odpalenie ciepłego silnika Diesla. modyfikacja stosowana przeważnie w samochodach z lekko zużytymi pompami wtryskowymi lub pompo-wtryskiwaczami. 

Usuwanie filtrów cząstek stałych DPF/FAP

Modyfikacja polegająca na przeprogramowaniu komputera w taki sposób by nie obsługiwał filtra cząstek stałych DPF/FAP. Dzięki tej usłudze można wyciąć lub odróżnić filtr, a kontrolka awarii silnika "check" spowodowana DPF zgaśnie, a silnik odzyska moc. Cały zabieg należy wykonać przez gniazdo diagnostyczne OBD (bez rozbierania komputera). Jest to jedyna trwała metoda na pozbycie się awarii DPF/FAM, usunięty filtr juz nigdy nie będzie sprawiał problemu.

Usuwanie zaworu recyrkulacji spalin EGR

Modyfikacja polegająca na przeprogramowaniu komputera tak, by obsługa zaworu EGR była wyłączona. Dzięki tej usłudze kontrolka silnika "check" zgaśnie, a silnik odzyska moc. Cały zabieg należy wykonać przez gniazdo diagnostyczne OBD (bez rozbierania komputera). Jest to jedyna trwała metoda ponieważ zawór EGR często ulega uszkodzeniu, które objawia się szarpaniem silnika i błędami diagnostycznymi. 

Wyłączanie błędów DTC

Męczy cię zapalająca się kontrolka usterki? Po przeprowadzonej diagnostyce stwierdzono, iż usterka dotyczy błędnego wskazania, któregoś czujnika, które lekko odbiega od normy, a ustalenie 100% pewności jest niemożliwe lub nieopłacalne. W związku z tą usterką nie zauważasz żadnych nieprawidłowości w działaniu silnika?

Wyłączymy konkretną usterkę z tabeli błedów DTC, która zapisana jest w pamięci sterownika! Po takim zabiegu sterownik nie rejestruje usterki, którą wyłączyliśmy.

Usuwanie limiterów prędkości

Większość samochodów osobowych posiada blokadę tzw. limiter prędkości. Przeważnie jest to ograniczenie do 210 km/h lub 250 km/h. Proponowana usługa podnosi prędkość samochodu do maksymalnej jaką dany model może osiągnąć. 

Usuwanie drugiej sondy lambda

Modyfikacja polegająca na przeprogramowaniu komputera w taki sposób, by nie obsługiwał drugiej sondy lambda, dzięki tej usłudze można wyciąć lub udrożnić katalizator, a awaria silnika "check" spowodowana wypalonym katalizatorem zgaśnie. Cały zabieg należy wykonać przez gniazdo diagnostyczne OBD (bez rozbierania komputera). Jest to jedyna metoda na pozbycie się niesprawnego katalizatora w nowych samochodach.

Usuwanie sterownika klapami zawirowań w kolektorze ssą 

Modyfikacja polegająca na przeprogramowaniu komputera w taki sposób, by nie obsługiwał klap kolektora ssącego, dzięki tej usłudze awaria silnika "check" zgaśnie, a silnik odzyska moc. Cały zabieg należy wykonać przez gniazdo diagnostyczne OBD (bez rozbierania komputera). Jest to metoda na pozbycie się awarii silnika bez konieczności zakupu drogiego zestawu naprawczego w serwisie.